Villmark Shop Hjelp Butikkforum Villmark - portalen for deg som liker natur og friluftsliv
 
Vi har 185 gjester her nå
RSS

Villmark
Villmark
Villmark

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Fiskestang
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: Fiskestang

Fiskestang 15 år, 5 måneder siden #42

  • Trond
  • Offline
  • Moderator
  • Innlegg: 125
  • Karma: 32
Hvor stor fisk tåler en #4 fluestang?
__________________
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen

Re:Fiskestang 15 år, 5 måneder siden #43

  • Torgersen
  • Offline
  • Moderator
  • Innlegg: 37
  • Karma: 12
Skal du begynne å fiske med flue stang?

Det kommer helt ann på hvor god fisker du er, men en 4 stang kan ta en god stor fisk ja!

Re:Fiskestang 15 år, 5 måneder siden #44

  • Trond
  • Offline
  • Moderator
  • Innlegg: 125
  • Karma: 32
Har bare 1 stk fluestang, og den er #4. Har bare fisket med flue EN gang før. Da var jeg 5 år, og lånte stang av en voksen.
Hvor stor fisk er en god, stor fisk? Kan jeg ta sjansen på å fiske etter abbor, og kanskje få en stor gjedde i stedet?
__________________
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen
Siste endring: 15 år, 5 måneder siden Av Trond.

Re:Fiskestang 14 år, 1 måned siden #134

  • Danieln
  • Offline
  • Nytt medlem
  • Innlegg: 1
  • Karma: 0
Det kommer an på hvor hardt du kjører fisken. Du kan få inn fin gjedde på 4`er stenger ja, og det er mye morsommere og fiske ørret med lett utstyr enn litt tyngre stenger Så kjør på, og kjør fisken med kløkt og kjærlighet

Re:Fiskestang 14 år, 1 måned siden #135

  • Trond
  • Offline
  • Moderator
  • Innlegg: 125
  • Karma: 32
Men hvor stor fisk tåler egentlig en #4 fluestang?

Vet ikke om #4 går under lett eller tungt utstyr, jeg lurte bare på hvor mange kilo fisk jeg kan ta uten at den knekker
__________________
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen

Re:Fiskestang 13 år, 10 måneder siden #137

  • Torgersen
  • Offline
  • Moderator
  • Innlegg: 37
  • Karma: 12
EN 4# STANG GÅR VEL I MELLOMKLASSEN AV TUNG OG LETT.
DU KAN GLATT DRA OPP EN SLUGGER PÅ 10 KG OM DU ER DYKTIG. stanga og backing ög alt det tåler masse, men om fortommen din fikser dette er en annen historie. spørs hva du skal fiske med 4#\'rn din. ville nok satset på litt \"små\" fisk med 4# stanga di Trond. sats på ørret fiske, laks opp til 4-6 kilo i rolige vann (her vil du nok slite litt) eller abbor fiske, . Shitt fiske
  • Side:
  • 1
Moderatorer: Trond
Kopirett Villmark
Det tok 0.97 sekunder å laste siden